tisdag 1 januari 2013

Trysil dag 1

Just nu har jag typ sovit 4 timmar av de senaste 36 så jag är otroligt trött men det har varit en otroligt underbar dag. Somnade vid klockan 2 igår efter ett nyårsfirande med mina bästa vänner, gick sedan upp vid klockan 4 (i natt) för att det var dags att åka till Trysil. Nu sitter jag här på mitt uppgraderade hotellrum på moutainsresort Trysil med Max och lyssnar på musik. Vi kom hit klockan 10.30 och begav oss direkt ut i backen, åkte fram till klockan 16-ish och gick sedan till ett spa på hotellet. Vi har precis käkat en riktigt ordentlig buffémiddag med allt man kan tänka sig. Här kommer lite bilder från dagen. 

Packar bilen klockan 04.00

 Frukost i bilen!
 Vi närmar oss!

 Bra morgon!

 Underbar skidåkning!
 En lunch som kostade alldeles för mycket...


Peace Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar